urat belakang.



harini dissection pasal spinal cord.
sekali lectrurers buat contest la pulak.
table mana yang dapat keluarkan spinal cord paling cepat nanti dapat hadiah.
maka meriahlah dissection hall petang tadi dgn student bersemangat nak dissect.
selalu hari-hari lain sekor2 mandom je.
muka toya.
termasuklah aku pon.
pegang scalpel pon malas.
maka harini dikeluarkan hammer sepanjang satu kaki.
pahat.
bone cutter.
nah.
patahkan semua vertebrae lamina.
kasi pecah.
gila kejam.
macam cerita "Pathology".
lumba bedah mayat.
perrgh.
aku rasa itu sangat kejam.
tapi tgk budak2 ni seronok ja.
lantak lah.
penat dissect kali ni.
nak patahkan tulang satu satu.
lenguh memahat.
baru boleh keluarkan spinal cord dari tulang belakang tu.
fuh.

   kepala.tapi xdak otak.dah remove.


   sebelum.


   mari memahat tulang belakang. maka bertukanglah aku petang tadi.


   muscles pon dah bersepah-sepah atas table.semua nk dissect laju-laju punya pasal.


   dan inilah spinal cord yang digembar-gemburkan. saraf tunjang orang melayu cakap.


   dan disebabkan table aku dapat no.3, inilah hadiahnya dari Rohini Mam.
   cadbury eclairs sorang sebijik.
   ceh. tu ja?.
   layan jela.
   *dan aku x niat nak race pon.
     niat belajar.
     kesian.
     tu mayat dulu manusia biasa jugak.
     kesian.
     tapi nk buat mcm mana.
     ini MBBS. kt India.

*tak patut dpt no.3 pon sbb table aku dpt import budak2 dari table lain. dan table aku dapat 2 pahat. 
  table lain satu je pahat.haha.

This entry was posted in ,,. Bookmark the permalink.