pranayate '10 pt III


   band performance.
   part yang aku paling suka masa freshers nite.
   boleh tahan la.
   main lagu Holiday by Greenday.
   plus lagu local kot. ada screamo sikit.
   overall... ok la not bad.



   Bassist. Roweena budak batch aku from Mumbai.


   Jackson flying V





   menyebabkan aku lagi rasa nak balik bulan 7 ni.
   teringat kawan-kawan.
   dan adik perempuan aku yg pandai main gitar
   tapi abangnya ini hanya tau main basikal.haha.
   lepak jamming kawan-kawan lama aku
   walaupun aku x reti main gitar tau lepak ja dlm studio tu.
   Mat azi , Nami & Muiz.
   teringat aku masa form 2 dulu kayuh basikal pi jamming dkt dgn Cosmopoint.
   lawak betoi.
   tapi skang suma dah power2 kot.
   mat siap ada band kat Jepun.
   muiz dgn band kt UK.
   nami legend sungai petani? haha.
   aku ja dok india tapi xleh ride BMX pon kt sini.
   sedih betul.

   dan juga Mat Dagu yg tak cukup dgn Ibanez Ltd. & Squier Fender Obey dia,
   beli pulak gitar baru Schecter Diamond series 7 strings.
   siot. byk duit abg mat. heh.

   band kawan-kawan aku.
   aiman (widuri) , hykal (Half Asleep) & Remy (Half Asleep) were used to be
   BMX flatland riders before.
   nice to have lots of friends everywhere.
   plus Ilyas's friend Acher from well known Hujan band that always
   giving support to Devise Clothing.


  i misses my life in Malaysia a lot.
   

This entry was posted in ,,. Bookmark the permalink.